-

úterý 26. listopadu 2013

Orbiter v2006

Jedna dobá a jedna špatná zpráva

Zase vyšel nový Orbiter. Sice už nemám místo na HD své obstarožní mašinky :-( 10GB !#$/?), ale přesto jsem ho stáhl a vyzkoušel. No a kromě jedné zajímavé novinky jsem zjistil, že můj web rázem zastaral ...

Dobré zprávy

  • umí za letu editovat konfigurační soubor (to se hodí trumpetům jako já, když potřebují zastavit šílenou rotaci, doplnit palivo atp.)
  • umí přidat další MFD okýnka – bezva zejména pokud máte 2 a více :-o monitorů, ale i na jednom monitoru občas potěší třetí MFD

Špatná zpráva (pro mě)

  • zmizely klávesové zkratky pro přímou aktivaci MFD (např. shift+X = transfer MFD). Nyní se to dělá myší nebo sh+F1, pak sh+<, resp. sh+>, pak sh+Enter.
    Uf. Od nynějška tedy mé zdejší návody doslovně platí jen pro verze 2005 a starší.
  • Radost z toho nemám (jsem líný sahat na myš :-), ale chápu proč to zavedli (konflikty zkratek) a navíc – o život nejde.

(poslal orbiter 2006-07-14, 12:12:00)

Komentáře


(imfan) Vloženo 28.02.2007, 14:39:32
asi s kytkou po funuse, ale ze zruseni klavesovych zkratek na me taky lezly deprese. nastesti to je uz nejakej ten patek spraveny patchem, ktery sice neumoznuje primy meneni MFD jako driv, ale musi se nejdriv dt SHIFT-F1 a pak teprve shift neco pro volbu MFD, na coz se rychle zvykne, ja jsem taky ve starych verzich pouzival misto shift f1 shift c jako oddelovac, protoze com MFD nepouzivalo zadny klavesy pro ostatni MFD

Žádné komentáře:

Okomentovat

-------- Pouze komentáře, náměty, dotazy ----------

(Nesmysly, invektivy, reklamy atp. budu mazat)