-

úterý 26. listopadu 2013

Nová verze Orbiteru !

Konečně vyšla nová verze! (Vloženo 27.04.2006)

Zatím jsem ji ještě podrobně neprošel, ale stačil jsem si všimnout dvou docela významných novinek


  • Čas je možno oproti minulým verzím ještě 10x urychlit
    to znamená, že např. na Mars se dá doletět za 2 minuty místo dřívějších 20.
    Každopádně to znamená velký přínos pro cestování po sluneční soustavě (např. cesta k Jupiteru by dřív pěkná nuda).
  • Na orbit. HUDu přibyla pomocná stupnice úhlu nosu lodě v orbitální rovině — umožní např. otočit loď přesně kolmo k PG směru (resp. kolmo k PG a +/-Norm). To je užitečné při dolaďování orbity — právě např. při meziplanetárníc cestách. Co Vám budu povídat — piloti maniaci už to, stejně jako já, určitě někdy potřebovali.

(poslal orbiter 2005-02-2, 13:43:00)

Komentáře




Ovládání (Tex) Vloženo 26.12.2005, 17:39:27
Mám orbiter asi 1 h ale nenašel jsem nikde přehled ovládání - tedy všechny klávesy? Dále pak přehled módů řízení? (trysky kormidly atd...) A vysvětlivky palubní desky. Jinak díky za tento web. Tex

(imfan) Vloženo 27.04.2006, 16:16:57
add ovladani RTFM je tam vsecko
(orbiter) přečti si tady nějaký návod - poznáš v praxi spoustu kláves :)
módy trysek (rotace x posun):   Num/  (lomítko na num klávesnici)

Žádné komentáře:

Okomentovat

-------- Pouze komentáře, náměty, dotazy ----------

(Nesmysly, invektivy, reklamy atp. budu mazat)